Burmistrz Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy młodszy referent ds. księgowości budżetowej

1. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego UE lub innego Państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. przynajmniej roczny staż pracy w tym przynajmniej półroczne zatrudnienia w JST w księgowości budżetowej,
  7. biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
  8. znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych oraz rozporządzeń ministra finansów w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów JST oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, Klasyfikacji środków trwałych

UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

2. Wymagania dodatkowe, będące przedmiotem oceny:

  1. preferowane wykształcenie wyższe magisterskie - ekonomiczne,
  2. ukończone kursy rachunkowości, potwierdzone certyfikatami,
  3. znajomość system finansowo – księgowego „Sprawny Urząd” firmy Softres.
  4. znajomość  systemu elektronicznego obiegu dokumentów firmy Sputnik – Proton,
  5. znajomość systemu ePUAP,
  6. umiejętność obsługi interesanta,
  7. umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie prac w zakresie rachunkowości oraz gospodarki finansowej jednostek oświatowych Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, a szczególnie:

  1. prowadzenie ksiąg rachunkowych (analitycznych i syntetycznych) ujmujących zapisy zdarzeń za pomocą programu finansowo-księgowego dla jednostek oświatowych,
  2. planowanie i prowadzenie scentralizowanej obsługi finansowo-księgowej w oparciu o jednostkowe budżety poszczególnych szkół i przedszkoli,
  3. prowadzenie ewidencji syntetyczno-analitycznej środków trwałych
  4. i przedmiotów nietrwałych, zgodnie z przepisami o rachunkowości oraz rozliczanie inwentaryzacji w jednostkach oświatowych,
  5. obsługę finansowo-księgowa funduszu zdrowotnego, świadczeń socjalnych,
  6. koordynowanie czynności inwentaryzacyjnych składników majątkowych jednostek oświatowych,
  7. odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego,
  8. sporządzanie przelewów,
  9. prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT-7 jednostek oświatowych oraz przekazywanie JPK do Gminy,
  10. rozliczanie dotacji otrzymanych na zadania jednostek oświatowych,
  11. kontrolę raportów żywnościowych pod względem rachunkowym,
  12. uzgadnianie kont do potrzeb sprawozdawczości budżetowej i finansowej w terminach umożliwiających terminowe złożenie sprawozdań,
  13. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych. (podpisywanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym),
  14. przygotowywanie i odpowiadanie na wnioski dotyczące udzielenia informacji publicznej w ramach swojego zakresu czynności.
  15. wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika Referatu Oświatowego i Skarbnik Gminy i Miasta Sokołów Małopolski.

4. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
  5. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach,

Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

5. Warunki pracy i płacy:

  1. miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski ul. Rynek 1
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  3. umowa o pracę
  4. płaca zasadnicza zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim,

w czerwcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.

6. Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać (w zamkniętej kopercie) w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim lub pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko młodszy referent ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim”  w terminie do dnia 7 sierpnia 2019 r. do godz. 14:00.
Aplikacje, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.

7. Informacje dodatkowe

Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych kandydaci, mogą odebrać w Urzędzie Gminy i Miasta Sokołów Młp., pok. 13, w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru. W przypadku bezskutecznego upływu wskazanego terminu, dokumenty aplikacyjne będą podlegały zniszczeniu.

O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie lub emailem.

Informacje o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta, niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L1 19/1) informujemy, że:

  1. Administratorem Panu/Pani danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Sokołów Młp., ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp., nr tel. 17 77-29-019.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować za pomocą poczty elektronicznej na adres: iod@e-sokolow-mlp.pl. bądź poczty tradycyjnej, kierując pismo na adres Administratora.
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, na podstawie:
    1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w przypadku podania danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa,
    2. art. 6 ust. 1 lit. c  RODO oraz art. 221 § 1  ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1040) i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1282).
  4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pana/Pani danych osobowych w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w pkt 3 lub do momentu odwołania zgody, gdy dane są przetwarzane na jej podstawie, jednak nie dłużej niż przez okres czterech miesięcy od dnia zakończenia naboru bądź przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa w zakresie archiwizacji.
  6. Posiada Pan/Pani prawo żądania od Urzędu Gminy dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania i uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 15 – 18 i art. 20 RODO.
  7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2.
  8. W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgody, przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie, w jakim przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, gdyż warunkuje możliwość uczestnictwa w procesie naboru. W pozostałych przypadkach podanie przez Pana/Panią danych osobowych ma charakter dobrowolny.
  10. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem procesów, w ramach których miałoby dojść do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być podpisane.



LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCA WYMAGANIA FORMALNE PRZY NABORZE
na stanowisko urzędnicze młodszy referent ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko, wpłynęła w wymaganym terminie tylko jedna oferta. Po sprawdzeniu wymogów formalnych złożonej oferty, do rozmowy kwalifikacyjnej została dopuszczona:

  1. Pani Agnieszka Ożóg, zam. Nienadówka

Sokołów Małopolski, dnia 8 sierpnia 2019 r.

Beata Szot
Przewodniczący Komisji



INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko młodszy referent ds. księgowości budżetowej



Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana kandydatura:

  • Pani Agnieszka Ożóg - zam. Nienadówka

Uzasadnienie dokonanego wyboru:


Większość kryteriów naboru miała charakter formalny i została oceniona na wstępnym etapie postępowania. Komisja rekrutacyjna oceniała, więc jedynie znajomość problematyki związanej z pracą na stanowisku urzędniczym i znajomością podstawowych przepisów prawa.

Podczas naboru została wyłoniona kandydatura Pani Agnieszki Ożóg, która charakteryzowała się wymaganym wykształceniem i doświadczeniem. Stan posiadanej wiedzy poświadczony licznymi kursami jest odpowiedni do zadań określonych w ogłoszeniu.

Sokołów Młp., dnia 12 sierpnia 2019 r.


Beata Szot
Przewodniczący Komisji



Załączniki

Ostatnia modyfikacja: 23-07-2019
Utworzone przez: Piotr Rafiński
Opublikowane przez: Piotr Rafiński