1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego UE lub innego Państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- przynajmniej roczny staż pracy,
- biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych, w tym arkusza kalkulacyjnego.
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o drogach publicznych, prawo zamówień publicznych, prawo budowalne
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe, będące przedmiotem oceny:
- preferowane wykształcenie wyższe magisterskie – techniczne,
- przynajmniej dwu letni staż pracy na podobnym stanowisku w JST,
- doświadczenie w pracy z dokumentacją projektową,
- ukończone kursy, szkolenia z tematyki zbieżnej z zajmowanym stanowiskiem,
- znajomość platformy e-zamowienia,
- umiejętność obsługi interesanta,
- umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- utrzymanie dróg gminnych, mostów, przystanków budowa, przebudowa, naprawa,
- uczestnictwo w odbiorach drogowych,
- analiza warunków uwarunkowań technicznych planowanego przedsięwzięcia,
- szczegółowe określanie warunków technicznych i technologicznych przedsięwzięcia niezbędnych do wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- analiza projektów koncepcyjnych,
- analiza dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z postawionymi warunkami techniczno – technologicznymi i wdrożenia jej do realizacji,
- współpraca z projektantami na każdym etapie opracowywania dokumentacji projektowej,
- udział w opracowywaniu dokumentacji przetargowej i komisjach przetargowych w zakresie wymagań techniczno – technologicznych stawionych oferentom,
- opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i umiejętność wdrażania w praktyce jej zapisów,
- współpraca z wykonawcami robót od zawarcia umowy poprzez wykonawstwo robót do odbioru i przekazania zadania do eksploatacji oraz egzekwowanie od wykonawców zobowiązań wynikających zawartej umowy oraz egzekwowanie zobowiązań wynikających z udzielonej rękojmi i gwarancji,
- współpraca z wszystkimi jednostkami uzgadniającymi i opiniującymi dokumentację budowlaną oraz z jednostkami opiniującymi zgodność wykonania robót z dokumentacja budowlaną,
- znajomość przepisów dotyczących warunków uzyskania pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych zadań inwestycyjnych,
- współpraca z urzędami administracji samorządowej i urzędami administracji państwowej w zakresie pozyskiwania środków finansowych, wdrażania umów o dofinansowanie, rozliczanie rzeczowo - finansowe zrealizowanych zadań,
- wydawanie opinii w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich,
- wydawanie opinii w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych, wewnętrznych,
- budowa, modernizacja, utrzymanie i ochrona dróg gminnych i wewnętrznych,
- orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej i wewnętrznych do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
- wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych i lokalnych miejskich obiektów nie związanych z gospodarka drogową,
- wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej i wewnętrznej,
- wydawanie opinii w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg wojewódzkich,
- zaliczanie odcinka drogi krajowej, wojewódzkiej, gminnej lub lokalnej miejskiej do odpowiedniej kategorii dróg w zależności od jego komunikacyjnego znaczenia,
- umieszczanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic i placów,
- ustalanie miejsc, w których pobiera się opłaty za parkowanie pojazdów,
- organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi oraz zadaniami renowacyjnymi,
- nadzór nad realizacją zadań spółek wodnych oraz gospodarnym wykorzystaniem środków otrzymywanych z dotacji gminy,
- planowanie frontu prac pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i publicznych,
- zlecanie oraz nadzór nad usługami świadczonymi przez zakład komunalny związany z utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych oraz zadań inwestycyjnych,
- rozliczanie zakładu komunalnego ze świadczonych usług,
- utrzymanie placów zabaw oraz organizowanie corocznych przeglądów,
- budowa i utrzymanie zbiorników retencyjnych,
- zakres czynności o wykonywania czynności w zakresie prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, tj. m.in.:
- wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnego przewozu osób w krajowym transporcie drogowym,
- wydawanie wypisów dotyczących w/w zezwoleń,
- wydawanie licencji na transport drogowy taksówką,
- wydawanie postanowień na wykonywanie przewozów regularnych
- przygotowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego,
- przygotowywanie i odpowiadanie na wnioski dotyczące udzielenia informacji publicznej w ramach swojego zakresu czynności,
- inne prace doraźne zlecone przez przełożonych.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,
- oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach,
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
5. Warunki pracy i płacy:
- miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski ul. Rynek 1
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- umowa o pracę
- płaca zasadnicza zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim,
W maju 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.
6. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać (w zamkniętej kopercie) w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim lub pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej dróg i mostów w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim” w terminie do dnia 26 czerwca 2024 r. do godz. 14:00.
Aplikacje, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie.
Informacje o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta, niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski, z siedzibą w Sokołowie Małopolski, 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@e-sokolow-mlp.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. C) RODO to jest na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw.
- Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy.
- Pani/Pana osobowe mogę być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, a w szczególności Pana/Pani imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
- Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i adres zamieszkania), mogę być umieszczane w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru/konkursu/rekrutacji.
- Dane osobowe osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych, oraz archiwizowane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych (w przypadkach kiedy wynika to z rozdziału III RODO).
- W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.U. UE L Nr 119, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.”