Burmistrz Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej, dróg i mostów

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego UE lub innego Państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych  oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. przynajmniej roczny staż pracy,
  7. biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych, w tym arkusza kalkulacyjnego.
  8. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o drogach publicznych, prawo zamówień publicznych, prawo budowalne

UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. 

2. Wymagania dodatkowe, będące przedmiotem oceny:

  1. preferowane wykształcenie wyższe magisterskie – techniczne,
  2. przynajmniej dwu letni staż pracy na podobnym stanowisku w JST,
  3. doświadczenie w pracy z dokumentacją projektową,
  4. ukończone kursy, szkolenia z tematyki zbieżnej z zajmowanym stanowiskiem,
  5. znajomość platformy e-zamowienia,
  6. umiejętność obsługi interesanta,
  7. umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. utrzymanie dróg gminnych, mostów, przystanków budowa, przebudowa, naprawa,
  2. uczestnictwo w odbiorach drogowych,
  3. analiza warunków uwarunkowań technicznych planowanego przedsięwzięcia,
  4. szczegółowe określanie warunków technicznych i technologicznych przedsięwzięcia niezbędnych do wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  5. analiza projektów koncepcyjnych,
  6. analiza dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z postawionymi warunkami techniczno – technologicznymi i wdrożenia jej do realizacji,
  7. współpraca z projektantami na każdym etapie opracowywania dokumentacji projektowej,
  8. udział w opracowywaniu dokumentacji przetargowej i komisjach przetargowych w zakresie wymagań techniczno – technologicznych stawionych oferentom,
  9. opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia,
  10. znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i umiejętność wdrażania w praktyce jej zapisów,
  11. współpraca z wykonawcami robót od zawarcia umowy poprzez wykonawstwo robót do odbioru i przekazania zadania do eksploatacji oraz egzekwowanie od wykonawców zobowiązań wynikających zawartej umowy oraz egzekwowanie zobowiązań wynikających z udzielonej rękojmi i gwarancji,
  12. współpraca z wszystkimi jednostkami uzgadniającymi i opiniującymi dokumentację budowlaną oraz z jednostkami opiniującymi zgodność wykonania robót z dokumentacja budowlaną,
  13. znajomość przepisów dotyczących warunków uzyskania pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych zadań inwestycyjnych,
  14. współpraca z urzędami administracji samorządowej i urzędami administracji państwowej w zakresie pozyskiwania środków finansowych, wdrażania umów o dofinansowanie, rozliczanie rzeczowo - finansowe zrealizowanych zadań,
  15. wydawanie opinii w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich,
  16. wydawanie opinii w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych, wewnętrznych,
  17. budowa, modernizacja, utrzymanie i ochrona dróg gminnych i wewnętrznych,
  18. orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej i wewnętrznych do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
  19. wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych i lokalnych miejskich obiektów nie związanych z gospodarka drogową,
  20. wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej i wewnętrznej,
  21. wydawanie opinii w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg wojewódzkich,
  22. zaliczanie odcinka drogi krajowej, wojewódzkiej, gminnej lub lokalnej miejskiej do odpowiedniej kategorii dróg w zależności od jego komunikacyjnego znaczenia,
  23. umieszczanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic i placów,
  24. ustalanie miejsc, w których pobiera się opłaty za parkowanie pojazdów,
  25. organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi oraz zadaniami renowacyjnymi,
  26. nadzór nad realizacją zadań spółek wodnych oraz gospodarnym wykorzystaniem środków otrzymywanych z dotacji gminy,
  27. planowanie frontu prac pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i publicznych,
  28. zlecanie oraz nadzór nad usługami świadczonymi przez zakład komunalny związany z utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych oraz zadań inwestycyjnych,
  29. rozliczanie zakładu komunalnego ze świadczonych usług,
  30. utrzymanie placów zabaw oraz organizowanie corocznych przeglądów,
  31. budowa i utrzymanie zbiorników retencyjnych,
  32. zakres czynności o wykonywania czynności w zakresie prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, tj. m.in.:
    • wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnego przewozu osób w krajowym transporcie drogowym,
    • wydawanie wypisów dotyczących w/w zezwoleń,
    • wydawanie licencji na transport drogowy taksówką,
    • wydawanie postanowień na wykonywanie przewozów regularnych
  33. przygotowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego,
  34. przygotowywanie i odpowiadanie na wnioski dotyczące udzielenia informacji publicznej w ramach swojego zakresu czynności,
  35. inne prace doraźne zlecone przez przełożonych.

4. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
  5. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
  9. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach,

Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

5. Warunki pracy i płacy:

  1. miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski ul. Rynek 1
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  3. umowa o pracę
  4. płaca zasadnicza zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim,

W maju 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.

6. Termin i miejsce składania dokumentów


Wymagane dokumenty należy składać (w zamkniętej kopercie) w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim lub pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej dróg i mostów w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim”  w terminie do dnia 26 czerwca 2024 r. do godz. 14:00.


Aplikacje, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.


O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie.

Informacje o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta, niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski, z siedzibą w Sokołowie Małopolski, 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@e-sokolow-mlp.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. C) RODO to jest na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw.
  4. Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy.
  5. Pani/Pana osobowe mogę być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, a w szczególności Pana/Pani imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
  6. Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i adres zamieszkania), mogę być umieszczane w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
  7. Dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru/konkursu/rekrutacji.
  8. Dane osobowe osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych, oraz archiwizowane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  10. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
  11. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych (w przypadkach kiedy wynika to z rozdziału III RODO).
  12. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  13. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


    Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.U. UE L Nr 119, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.”

Pliki do pobrania

Ostatnia modyfikacja: 12-06-2024
Utworzone przez: Piotr Rafiński
Opublikowane przez: Piotr Rafiński