Burmistrz Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim
ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy
młodszy referent ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego
1) obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego UE lub innego Państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5) wykształcenie wyższe,
6) przynajmniej roczny staż pracy,
7) biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych, w tym arkusza kalkulacyjnego.
8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym i znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej.
9) znajomość procedur postępowania administracyjnego, umiejętność sporządzania decyzji i ich uzasadnienia. znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustawy prawo budowlane
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
1) w ramach wymaganego wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: geodezja i kartografia, architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna, budownictwo,
2) przynajmniej 6-miesięcy staż pracy na podobnym stanowisku w JST,
3) doświadczenie w pracy z dokumentacją projektową,
4) ukończone kursy, szkolenia z tematyki zbieżnej z zajmowanym stanowiskiem,
5) umiejętność obsługi interesanta,
6) umiejętność interpretacji przepisów prawa w zakresie kompetencji JST.
7) zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole.
1. Koordynowanie prac związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowanie przestrzennego gminy i miasta:
· kompletowanie wniosków mieszkańców oraz instytucji w sprawie zmian w planie,
· przygotowywanie propozycji zleceń opracowań zmian w planie zagospodarowania przestrzennego,
· dokonywanie okresowej oceny realizacji planów przestrzennego zagospodarowania,
· wydawanie zaświadczeń dotyczących położenia i przeznaczenia terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania.
2. Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne na terenie gminy i miasta Sokołów Małopolski, tj. min.:
a) Koordynacja prac przy opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta,
b) Kompletowanie wniosków do zmian miejscowych planów zagospodarowania (mpzp),
c) Przygotowanie dokumentów dotyczących mpzp do uzgodnień, opiniowanie, wyłożenia oraz legalizacji tych uchwał,
d) Dokonywanie okresowej oceny miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
e) Wydawanie informacji o terenie zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
f) Wydawanie zaświadczeń zgodnie z mpzp,
g) Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy na terenie miasta i gminy dla osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych oraz prowadzenie całej procedur z tym związanej,
h) Wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego terenu gminy i miasta,
i) Wydawanie – przeniesienie decyzji o wz na rzecz innej osoby,
j) Koordynacja prac z ubranistą, przygotowanie dokumentów, udziałów w spotkaniach, umowy, wspólne analizy zasad w zagospodarowaniu,
k) Udział oraz współpraca i przygotowanie dokumentów dla Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej przy Urzędzie Gminy i Miasta Sokołów Małopolski,
l) Prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy,
m) Prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
n) Przygotowywanie, opracowywanie i zatwierdzanie planu ogólnego gminy Sokołów Małopolski.
3. Przygotowywanie odpowiedzi na wioski dotyczące udzielania informacji publicznej w ramach swojego zakresu czynności.
4. Przekazywanie Skarbnikowi Gminy i Miasta wniosków dotyczących wydatków finansowych w zakresie swojego stanowiska pracy, do dnia 15 października każdego roku (planowanie wydatków na danych rok budżetowy)
5. Inne prace doraźne zlecone przez przełożonych.
6. Wykonywanie zastępstwa w razie nieobecności pracownika ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego.
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
5) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,
6) oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
9) inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach,
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
1) miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski ul. Rynek 1
2) wymiar czasu pracy: pełny etat,
3) umowa o pracę,
4) płaca zasadnicza zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim,
W kwietniu 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty należy składać (w zamkniętej kopercie) w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim lub pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim” w terminie do dnia 16 maja 2025 r. do godz. 14:00.
Aplikacje, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie.
Informacje o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta, niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski, z siedzibą w Sokołowie Małopolski, 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@e-sokolow-mlp.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. C) RODO to jest na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw.
4. Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy.
5. Pani/Pana osobowe mogę być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, a w szczególności Pana/Pani imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
6. Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i adres zamieszkania), mogę być umieszczane w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
7. Dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru/konkursu/rekrutacji.
8. Dane osobowe osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych, oraz archiwizowane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
11. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych (w przypadkach kiedy wynika to z rozdziału III RODO).
12. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
13. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.U. UE L Nr 119, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.”