Burmistrz Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim

ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy
młodszy referent ds. księgowości budżetowej


1.    Wymagania niezbędne:

1)    obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego UE lub innego Państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2)    pełna zdolność do czynności prawnych  oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5)    wykształcenie wyższe,
6)    przynajmniej roczny staż pracy w tym przynajmniej półroczne zatrudnienia w JST,
7)    biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych, w tym arkusza kalkulacyjnego.
8)    znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o rachunkowości, o finansach publicznych oraz rozporządzeń ministra finansów w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów JST oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, Klasyfikacji środków trwałych, finansowaniu zadań oświatowych.


UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

2.    Wymagania dodatkowe, będące przedmiotem oceny:

1)    preferowane wykształcenie wyższe magisterskie - ekonomiczne,
2)    ukończone kursy rachunkowości, potwierdzone certyfikatami,
3)    znajomość programów dziedzinowych firmy SoftRes,
4)    znajomość systemu zarządzania budżetem Jednostek Samorządu Terytorialnego – SJO Bestia
5)    znajomość  systemu elektronicznego obiegu dokumentów firmy Sputnik – Proton,
6)    znajomość systemu ePUAP,
7)    umiejętność obsługi interesanta,
8)    umiejętność pracy w zespole.

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)    sprawdzanie dowodów księgowych oraz innych dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
2)    dekretowanie dokumentacji finansowej do księgowania wydatków i dochodów budżetowych w zakresie kont i klasyfikacji budżetowej oraz księgowanie w tym zakresie.
3)    prowadzenie rejestru dokumentów finansowych.
4)    sporządzanie przelewów bankowych na rzecz kontrahentów na podstawie rachunków, faktur, decyzji, umów, zgodnie z dekretacją budżetową.
5)    prowadzenie dzienników księgowych sum depozytowych i zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
6)    prowadzenie ksiąg pomocniczych z zakresu kont rozrachunkowych oraz inwestycji.
7)    księgowanie wydatków, kosztów i zaangażowania w układzie klasyfikacji budżetowej.
8)    rozliczanie podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli publicznych i niepublicznych oraz innych form wychowania przedszkolnego.
9)    ewidencja wyciągów bankowych.
10)    prowadzenie rejestru umów.
11)    prowadzenie rejestru dokumentów finansowych zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych.
12)    stosowanie procedur zawartych w instrukcji obiegu i kontroli dowodów księgowych.
13)    przygotowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego.
14)    inne prace doraźne zlecone przez przełożonych.

4.    Wymagane dokumenty:

1)    życiorys (CV),
2)    list motywacyjny,
3)    kwestionariusz osobowy,
4)    kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
5)    kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,
6)    oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7)    oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8)    oświadczenie kandydata o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
9)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach,

Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

5.    Warunki pracy i płacy:

1)    miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski ul. Rynek 1
2)    wymiar czasu pracy: pełny etat,
3)    umowa o pracę
4)    płaca zasadnicza zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim,

W marca 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.

6.    Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać (w zamkniętej kopercie) w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim lub pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko młodszy referent ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim”  w terminie do dnia 23 kwietnia 2021 r. do godz. 14:00.
Aplikacje, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie.


Informacje o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta, niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski, z siedzibą w Sokołowie Małopolski, 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@e-sokolow-mlp.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. C) RODO to jest na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw.
  4. Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy.
  5. Pani/Pana osobowe mogę być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, a w szczególności Pana/Pani imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
  6. Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i adres zamieszkania), mogę być umieszczane w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
  7. Dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru/konkursu/rekrutacji.
  8. Dane osobowe osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych, oraz archiwizowane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  10. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
  11. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych (w przypadkach kiedy wynika to z rozdziału III RODO).
  12. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  13. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.U. UE L Nr 119, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Pliki do pobrania

Ostatnia modyfikacja: 09-04-2021
Utworzone przez: Jerzy Chorzępa
Opublikowane przez: Jerzy Chorzępa