Burmistrz Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy
audytor wewnętrzny
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego UE lub innego Państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Governmemt Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA0, Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA),Certified Financial Sevices Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
- złożył w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub uprawnienia biegłego rewidenta, lub
- dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
- przynajmniej roczną praktykę w zakresie audytu wewnętrznego (art. 286 ust. 2 Ustawy o finansach publicznych) i przynajmniej półroczne zatrudnienia w JST,
- biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych, w tym arkusza kalkulacyjnego.
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, dot. ochrony danych osobowych, rozporządzenia RODO, norm ISO 19011, 27001, 27002.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
- Wymagania dodatkowe, będące przedmiotem oceny:
- znajomość sposobu funkcjonowania jednostek budżetowych;
- rzetelność, dokładność, zdecydowanie, obowiązkowość, odporność na stres i sytuacje konfliktowe, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, zachowanie etyki, samodzielność. preferowane wykształcenie wyższe magisterskie – techniczne,
- ukończone kursy, szkolenia z tematyki zbieżnej z zajmowanym stanowiskiem,
- umiejętność pracy w zespole.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Przeprowadzanie audytu wewnętrznego, audytu ochrony danych osobowych zgodnego z RODO w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Młp. oraz jednostkach organizacyjnych gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
- systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze, w szczególności poprzez identyfikację i analizę ryzyka,
- przeprowadzenie analizy ryzyka, w celu sporządzenia planu audytu,
- przygotowanie rocznego planu audytu oraz długoterminowego planu audytu opartego o strategię działania,
- przeprowadzenie analizy ryzyka i oceny systemu kontroli wewnętrznej na etapie zadań audytowych,
- opracowywanie programów zadań audytowych,
- przeprowadzanie przed rozpoczęciem czynności audytowych narady otwierającej z udziałem przedstawicieli komórki poddawanej audytowi oraz narady zamykającej po dokonaniu czynności audytowych,
- realizacja czynności audytowych zgodnie z przyjętą metodyką przeprowadzania audytu,
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych czynności audytowych,
- prowadzenie akt dokumentujących przeprowadzone czynności audytowe oraz akt stałych audytu,
- zapewnienie oceny jakości przeprowadzonych zadań audytowych,
- przeprowadzenie czynności sprawdzających wdrożenie zaleceń udzielonych w wyniku audytu,
- przeprowadzenie audytu poza planem, w szczególnie uzasadnionych przypadkach,
- sporządzanie sprawozdania z wykonania planu audytu,
- składanie wniosków w zakresie usprawnienia funkcjonowania Urzędu i jednostek organizacyjnych,
- kontrolowanie przebiegu procesów w Urzędzie i jednostek organizacyjnych,
- sprawdzanie wdrożenia zaleceń udzielonych w wyniku audytu,
- wnioskowanie o usprawnienia działalności Urzędu i jednostek organizacyjnych.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopia dyplomu poświadczającego wykształcenie,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kompetencje i umiejętności (świadectwa pracy, ukończone kursy, certyfikaty , szkolenia, warsztaty i inne), potwierdzające kwalifikacje na stanowisku pracy,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe zgodnie z art. 6 ust.3 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych zgodnie z art.6 ust. 1 pkt.2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.,
- oświadczenie, że cieszy się nieposzlakowaną opinią zgodnie z art.6 ust.3 pkt.3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- oświadczenie, że jestem świadomy/świadoma, iż dane osobowe: wymienione w art. 221 § 1 KP oraz wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i innych przepisów szczególnych oraz podane dobrowolnie m.in. hobby, numer telefonu, adres e-mail oraz wizerunek są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia niezbędnych do pracy na danym stanowisku.
Inne, jeżeli dotyczą:
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej w przypadku obywateli, którzy mogą się ubiegać o zatrudnienie w myśl art.11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. Wszystkie inne dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Warunki pracy i płacy:
- miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski ul. Rynek 1
- wymiar czasu pracy: 1/2 etatu,
- umowa o pracę
- płaca zasadnicza zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim,
W czerwcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.
- Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać (w zamkniętej kopercie) w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim lub pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko audytor wewnętrzny w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim” w terminie do dnia 19 lipca 2024 r. do godz. 13:00.
Aplikacje, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie.
Informacje o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta, niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski, z siedzibą w Sokołowie Małopolski, 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@e-sokolow-mlp.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. C) RODO to jest na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw.
- Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy.
- Pani/Pana osobowe mogę być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, a w szczególności Pana/Pani imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
- Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i adres zamieszkania), mogę być umieszczane w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru/konkursu/rekrutacji.
- Dane osobowe osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych, oraz archiwizowane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych (w przypadkach kiedy wynika to z rozdziału III RODO).
- W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.U. UE L Nr 119, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.”