Nabór na urzędnicze stanowisko pracy ds. promocji gminy i obsługi inwestora

Burmistrz Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim

ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy

 

ds. promocji gminy i obsługi inwestora

 

 

  1. Wymagania niezbędne :

1) obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego UE lub innego Państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

5)  wykształcenie wyższe,

6)  minimum 3-letnie doświadczenie na stanowiskach o zbliżonym zakresie zadań,

7) umiejętność tworzenia i redagowania tekstów w języku polskim i angielskim,

8) obsługa systemów CMS stron internetowych, znajomość podstaw HTML5,

9) znajomość narzędzi do monitoringu działań internetowych, narzędzi reklamowych i analitycznych (np. Google Analytics, Google Adwords, Facebook Ads, Brand24, inne),

10) bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom minimum B2).

 

UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

 

  1. Wymagania dodatkowe, będące przedmiotem oceny:

1)  znajomość sposobu funkcjonowania gminy i jednostek budżetowych,

2) rzetelność, dokładność, zdecydowanie, obowiązkowość, odporność na stres i sytuacje konfliktowe, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, zachowanie etyki, samodzielność,

3)  doświadczenie w organizacji wydarzeń typu konferencje, seminaria, misje gospodarcze,

4)  doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii internetowych,

5)  znajomość języka migowego,

6)  zdolności artystyczne,

7)  znajomość komputerowych programów graficznych,

8)  umiejętności komunikacyjne,

9)  umiejętność pracy w zespole.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.  Przeprowadzanie spraw związanych z promocją Gminy Sokołów Małopolski i jednostek organizacyjnych, w szczególności:

a. podejmowanie inicjatyw mających na celu promocję gminy,

b. bieżące informowanie mieszkańców Gminy Sokołów Małopolski, o działalności gminy i Urzędu,

c. współpracowanie z Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Kultury Sportu i Rekreacji, Miejską i Gminną Biblioteką Publiczną oraz stowarzyszeniami z terenu Gminy Sokołów Małopolski w zakresie promocji gminy,

d.    prowadzenie spraw z zakresu organizacji imprez masowych,

e.    przygotowywanie, koordynowanie imprez (kulturalnych, sportowych i historycznych) promujących gminę,

f.  współpracowanie z pracownikami urzędu, jednostkami administracji samorządowej i rządowej, jednostkami organizacyjnymi gminy, stowarzyszeniami, instytucjami, przedsiębiorcami i inwestorami, mediami w zakresie wspólnych działań promocyjnych oraz realizacji zadań z zakresu kultury w gminie, a w szczególności:

· opracowywanie, realizacja, monitorowanie i rozliczanie projektów dotyczących wsparcia finansowego przedsięwzięć promujących gminę,

·  przygotowywanie materiałów informacyjno-reklamowych i udział w targach i wystawach, konkursach,

·  gromadzenie zbioru materiałów dotyczących historii i lokalnych tradycji gminy,

·  prowadzenie kroniki gminnej,

·  dbanie o wizerunek gminy i urzędu,

·  nadzorowanie nad prawidłowym wykorzystaniem symboli gminy,

g. planowanie, systematyczne tworzenie i moderowanie zawartości tekstowej (w języku polskim i angielskim) oraz graficznej stron internetowych i mediów społecznościowych,

h. monitorowanie efektywności, optymalizacja oraz promocja działań w Internecie,

i. współpracowanie z Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Kultury Sportu i Rekreacji w zakresie sporządzania gazety „Kurier Sokołowski”,

j. wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzenia konsultacji społecznych,

k. promowanie ochrony zdrowia, w tym organizacji profilaktycznych badań na terenie gminy,

l. promowanie sportu, podejmowanie działań w celu tworzenia warunków, w tym organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu, wynikających z ustawy o sporcie,

m. przygotowywanie, przeprowadzanie analiz rynkowych i opracowywanie wyników badań analizy rynku dotyczących urzędu i gminy,

n. przygotowywanie opracowań, wystąpień, pism okolicznościowych i innych materiałów promocyjnych na polecenie Burmistrza,

o. dostarczanie materiałów promocyjnych i dbałość o ich właściwe wykorzystanie,

p. tworzenie raportów na temat skuteczności prowadzonych promocji,

2.    Prowadzenie Punktu Obsługi Inwestora, poprzez wykonywanie m.in. zadań:

a. przygotowywanie ofert inwestycyjnych gminy, ich weryfikacji i aktualizacji, w tym nadzorowanie nad danymi niezbędnymi do jej opracowania,

b. prowadzenie obsługi informacyjno-merytorycznej inwestorów krajowych i zagranicznych (w tym przygotowywanie i organizacja spotkań z inwestorami) oraz monitorowanie przebiegu procesu inwestycyjnego na rzecz obsługiwanych inwestorów,

c. współpracowanie z komórkami organizacyjnymi urzędu, gminnymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i podmiotami w zakresie obsługi inwestorów i procesu inwestycyjnego, a także współpraca z Instytucjami Otoczenia Biznesu (IOB),

d. przygotowywanie merytorycznych materiałów do przeprowadzania negocjacji z potencjalnymi inwestorami krajowymi i zagranicznymi, a także prowadzenie spraw związanych z udzielanymi ulgami inwestycyjnymi – tworzenie programów wspierania przedsiębiorstw oraz nadzór nad ich funkcjonowaniem,

e. nawiązywanie kontaktów (w tym prowadzenie spotkań informacyjnych) z potencjalnymi inwestorami, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji dla potencjalnych grup inwestorów, prowadzenie rozmów informacyjno-sondażowych oraz uczestniczenie w negocjacjach.

3. Przygotowywanie i odpowiadanie na wnioski dotyczące udzielenia informacji publicznej w ramach swojego zakresu czynności,

4. Wykonywanie innych prac doraźnych zleconych przez przełożonych.

 

  1. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kwestionariusz osobowy,

4) kserokopia dyplomu poświadczającego wykształcenie,

5) kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kompetencje i umiejętności (świadectwa pracy, ukończone kursy, certyfikaty, szkolenia, warsztaty i inne), potwierdzające kwalifikacje na stanowisku pracy,

6) świadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe zgodnie z art. 6 ust.3 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.,

7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych zgodnie z art.6 ust. 1 pkt.2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.,

8) oświadczenie, że cieszy się nieposzlakowaną opinią zgodnie z art.6 ust.3 pkt.3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.

9) oświadczenie, że jestem świadomy/świadoma, iż dane osobowe: wymienione w art. 221 § 1 KP oraz wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i innych przepisów szczególnych oraz podane dobrowolnie m.in. hobby, numer telefonu, adres e-mail oraz wizerunek są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,

10) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia niezbędnych do pracy na danym stanowisku.

  

Inne, jeżeli dotyczą:

11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),

12) kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej w przypadku obywateli, którzy mogą się ubiegać o zatrudnienie w myśl art.11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. Wszystkie inne dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski.

 

Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

  1. Warunki pracy i płacy:

1)   miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski ul. Rynek 1, teren gminy Sokołów Małopolski.

2)   wymiar czasu pracy: pełny etat,

3)   umowa o pracę,

4)  płaca zasadnicza zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim,

 

W sierpniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać (w zamkniętej kopercie) w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim lub pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. promocji gminy i obsługi inwestora w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim  w terminie do dnia 26 września 2024 r. do godz. 13:00.

Aplikacje, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.

O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie.

 

Informacje o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta, niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informujemy, że:

 

1.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski, z siedzibą w Sokołowie Małopolski, 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1.

2.   Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@e-sokolow-mlp.pl

3.   Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. C) RODO to jest na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw.

4.   Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy.

5.  Pani/Pana osobowe mogę być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, a w szczególności Pana/Pani imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

6.    Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i adres zamieszkania), mogę być umieszczane w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

7. Dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru/konkursu/rekrutacji.

8.  Dane osobowe osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych, oraz archiwizowane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

9.    Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

11. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych (w przypadkach kiedy wynika to z rozdziału III RODO).

12. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

13. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.U. UE L Nr 119, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.”

Pliki do pobrania

Ostatnia modyfikacja: 11-09-2024
Utworzone przez: Jerzy Chorzępa
Opublikowane przez: Jerzy Chorzępa