Burmistrz Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim
ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy
młodszy referent ds. gospodarki odpadami
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego UE lub innego Państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- przynajmniej roczny staż pracy w tym przynajmniej półroczne zatrudnienia w JST,
- biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe, będące przedmiotem oceny:
- preferowane wykształcenie wyższe magisterskie,
- znajomość programów dziedzinowych firmy SoftRes,
- znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów firmy Sputnik – Proton,
- znajomość systemu ePUAP,
- umiejętność obsługi interesanta,
- umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi, a szczególnie:
- przygotowywanie stosowanych aktów prawa miejscowego w zakresie utrzymania czystości i porządku w gminie,
- współpraca z jednostkami gminy w zakresie gospodarki odpadami,
- przyjmowanie i księgowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie księgowości analitycznej w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- przygotowywanie danych do sprawozdawczości w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- przygotowywanie informacji o przyjęciu deklaracji dotyczącej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- wydawanie decyzji w sprawie umorzenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- przeprowadzanie kontroli nieruchomości pod kątem podania prawidłowych danych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- przygotowywanie projektów decyzji w sprawie umorzenia opłaty za gospodarkę odpadami komunalnymi.
- prowadzenie spraw związanych z odpadami niebezpiecznymi (np. azbest), w tym przygotowywanie wniosków o dofinansowanie,
- prowadzenie postępowania egzekucyjnego w stosunku do osób, które posiadają zaległości z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- egzekwowanie obowiązku ustawowego od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w zakresie posiadania umowy na odbiór odpadów,
- prowadzenie postępowania przetargowego w sprawie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- przyjmowanie i weryfikowanie sprawozdań od przedsiębiorców,
- sporządzanie sprawozdań podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.
- kontrola przedsiębiorców w zakresie odbioru odpadów komunalnych,
- opisywanie faktur wystawionych przez podmiot odbierający odpady komunalne,
- wypełniania ankiet i sporządzenie pism w sprawach z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.
- organizowanie akcji „sprzątanie gminy”,
- wykonywanie czynności związanych z obsługą BDO (Baza Danych Odpadowych),
- wydawanie decyzji w sprawie umorzenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
b) zastępowanie pracownika na stanowisku ds. ochrony środowiska, ochrony zwierząt, łowiectwa i rolnictwa
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,
- oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach,
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
5. Warunki pracy i płacy:
- miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski ul. Rynek 1
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- umowa o pracę
- płaca zasadnicza zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim,
W czerwcu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.
6. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać (w zamkniętej kopercie) w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim lub pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko młodszy referent ds. gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim” w terminie do dnia 6 sierpnia 2020 r. do godz. 14:00.
Aplikacje, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie.
Informacje o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta, niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolski, z siedzibą w Sokołowie Małopolski, 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@e-sokolow-mlp.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. C) RODO to jest na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw.
- Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy.
- Pani/Pana osobowe mogę być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, a w szczególności Pana/Pani imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
- Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i adres zamieszkania), mogę być umieszczane w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru/konkursu/rekrutacji.
- Dane osobowe osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych, oraz archiwizowane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych (w przypadkach kiedy wynika to z rozdziału III RODO).
- W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.U. UE L Nr 119, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.”
Burmistrz Gminy i Miasta
Sokołów Małopolski
Andrzej Ożóg