18.02.2019
Burmistrz Gminy i Miasta Sokołów Małopolski zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie czynności ustalenia przebiegu granicy pomiędzy nieruchomościami położonymi w miejscowości Górno gm. Sokołów Małopolski.
Zamawiający prowadzi niniejsze postepowanie w formie uproszczonej – zapytania o cenę do geodetów uprawnionych:
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 poz.1986) w przypadku udzielenia zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.
W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności:
- analiza stanu prawnego nieruchomości,
- wyznaczenie terminu i przeprowadzenie wszystkich czynności rozgraniczeniowych na gruncie,
- sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: w ciągu dwóch miesięcy od podpisania umowy.
III. TREMIN I MIEJSCE SKALDANIA OFERT: do dnia 1.03.2019 r. w siedzibie Zamawiającego, pokój 6 – sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, fax: 17 7729-019, email: karolina.cisek@e-sokolow-mlp.pl
IV. ROZPATRZENIE OFERT: dnia 4.03.2019 r.
W przypadku, podjęcia się realizacji w/w zamówienia prosimy o wypełnienie formularze oferty (załączonego do niniejszego zapytania ofertowego) i przesłania dostarczenia go na adres Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje komisyjnego otwarcia ofert.
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń UGiM w Sokołowie Małopolskim, bez powiadamiania wykonawców, którzy złożyli oferty. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który oferuje najniższą cenę.
Szczegółowych informacji udziela się w pokoju nr 2, w godz. pracy Urzędu, tel. (17) 7729 019, wew. 12.