Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek w 2020
27.11.2019
Zamawiający: Gmina Sokołów Młp., ulica Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp.
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek w 2020 r. dla Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Młp. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 niniejszego zapytania. Zamówienie składa się z dwóch części: Część I: Dostawa artykułów biurowych Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
Część II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i równoważnych, z zachowaniem poniższych zastrzeżeń. Za materiały eksploatacyjne oryginalne zamawiający uważa tonery, atramenty oraz inne materiały eksploatacyjne do kopiarek, drukarek oraz faksów wyprodukowane przez producenta drukarki, dla której materiały są przeznaczone. Za materiały eksploatacyjne równoważne zamawiający uważa produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany (tzn. że równoważne tonery i tusze nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanego w warunkach technicznych producenta sprzętu i są w pełni kompatybilne z oprogramowaniem sprzętu). Tonery, tusze oraz pozostałe materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe. Za fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne zamawiający uważa produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, umieszczone w opakowaniach zewnętrznych producenta oraz opakowaniu wewnętrznym, chroniącym produkt po wyjęciu z opakowania zewnętrznego. Wszystkie materiały eksploatacyjne winny mieć trwałe oznaczenie producenta. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi charakteryzować się co najmniej 12 miesięcznym okresem przydatności do użycia. W przypadku awarii urządzenia spowodowanej użyciem dostarczonego materiału eksploatacyjnego, koszt naprawy urządzenia ponoszony będzie przez Wykonawcę. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć raporty badań potwierdzające spełnienie norm ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO 24711 dla tuszy monochromatycznych. Oznaczenie symbolu (typu) dostarczonego materiału eksploatacyjnego winno się pokrywać z oznaczeniem na dostarczonym raporcie badań. W przypadku zaoferowania produktu oryginalnego wystarczy wpisać „oryginał”.
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020 - 31.12.2020 r. Artykuły biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi, złożonymi przez Zamawiającego na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, w terminie do 2 dni od przyjęcia zamówienia, co najmniej dwa razy w tygodniu.
Kary umowne: Kary umowne za zwłokę w dostawie (uchybienie terminu, o którym mowa w pkt 3): 40 zł / każdy dzień zwłoki.
Kryterium wyboru oferty: Najniższa cena. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Warunki płatności: Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na obie części lub tylko na jedną część. Zamawiający wybierze najtańszą ofertę na każdą z części.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w sekretariacie (pok. nr 6) Urzędu Gminy i Miasta Sokołów Młp., ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp., w terminie do 11 grudnia 2019 r., do godz. 12.00. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opisana w następujący sposób: „Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek w 2020 r. dla Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Młp.” Nie otwierać przed 11.12.2019 r., godz. 12.00. Ewentualne zapytania należy kierować drogą pocztową, faxem na nr: 17 77 29 019 wew. 28, bądź emailem na adres: sekretarz@sokolow-mlp.pl, w terminie do 06.12.2019 r., do godz. 14.00. Odpowiedzi będą publikowane na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta Sokołów Młp.
Miejsce i termin otwarcia ofert: Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
Wynik postępowania: Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Młp., bez powiadamiania wykonawców, którzy złożyli oferty.