Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości w 2020 r. dla MGOPS
03.02.2020
Wpis może zawierać nieaktualne dane.
MGOPS.261.1.2020
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Nabywca: Gmina Sokołów Młp., ulica Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp. Odbiorca: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ulica Rynek 10, 36-050 Sokołów Młp.
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości w 2020 r. dla Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołowie Młp., zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Zamówienie składa się z trzech części: Część I: Dostawa artykułów biurowych, Część II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz odbiór odpadu tj. zużytych materiałów eksploatacyjnych i wydanie kart przekazania odpadu, Część III: Dostawa środków czystości Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
Termin realizacji zamówienia: 17.02.2019 – 31.12.2020 r. Artykuły, o których mowa w pkt 2, dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi, złożonymi przez Zamawiającego na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, w terminie do 2 dni od przyjęcia zamówienia, co najmniej 1 raz w tygodniu.
Kary umowne: Kary umowne za zwłokę w dostawie (uchybienie terminu, o którym mowa w pkt 3): 40 zł / każdy dzień zwłoki.
Kryterium wyboru oferty: Najniższa cena. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Warunki płatności: Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na trzy części lub tylko na jedną część. Zamawiający wybierze najtańszą ofertę na każdą z części.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w sekretariacie (pok. nr 1) Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołowie Młp., ul. Rynek 10, 36-050 Sokołów Młp., w terminie do 14.02. 2020 r., do godz.9.00. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opisana w następujący sposób: „Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2020 r. dla MGOPS w Sokołowie Młp.” Nie otwierać przed 14.02.2020 r. do godz. 9.00. Ewentualne zapytania należy kierować drogą pocztową, fax-em na nr: 17 7729209, bądź mailem na adres: kierownik@mgops-sokolow.pl w terminie 12.02.2020 r do godz. 15.30. Odpowiedzi będą publikowane na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta Sokołów Młp.
Miejsce i termin otwarcia ofert: Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
Wynik postępowania: Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Młp., bez powiadamiania wykonawców, którzy złożyli ofert.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dorota Tęcza-Pokrywa, tel. 17 7729209
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Sokołów Małopolski do zawarcia umowy.