Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości w 2020 r. dla MGOPS

03.02.2020

Wpis może zawierać nieaktualne dane.

MGOPS.261.1.2020

ZAPYTANIE CENOWE

  1. Zamawiający:
    Nabywca: Gmina Sokołów Młp., ulica Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp.
    Odbiorca: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ulica Rynek 10, 36-050 Sokołów Młp.
  2. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości  w 2020 r. dla Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołowie Młp., zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
    Zamówienie składa się z trzech części:
    Część I: Dostawa artykułów biurowych,
    Część II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz odbiór odpadu tj. zużytych materiałów eksploatacyjnych  i wydanie kart przekazania odpadu,
    Część III: Dostawa środków czystości
    Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
  3. Termin realizacji zamówienia:
    17.02.2019 – 31.12.2020 r.
    Artykuły, o których mowa w pkt 2, dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi, złożonymi przez Zamawiającego na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, w terminie do 2 dni od przyjęcia zamówienia, co najmniej 1 raz w tygodniu.
  4. Kary umowne:
    Kary umowne za zwłokę w dostawie (uchybienie terminu, o którym mowa w pkt 3): 40 zł / każdy dzień zwłoki.
  5. Kryterium wyboru oferty:
    Najniższa cena. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
  6. Warunki płatności:
    Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
  7. Oferty częściowe:
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert na trzy części lub tylko na jedną część. Zamawiający wybierze najtańszą ofertę na każdą z części.
  8. Miejsce i termin składania ofert:
    Oferty należy składać w sekretariacie (pok. nr 1) Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołowie Młp., ul. Rynek 10, 36-050 Sokołów Młp., w terminie do 14.02. 2020 r., do godz.9.00.
    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opisana w następujący sposób: „Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2020 r. dla MGOPS w Sokołowie Młp.” Nie otwierać przed 14.02.2020 r. do godz. 9.00.
    Ewentualne zapytania należy kierować drogą pocztową, fax-em na nr: 17 7729209, bądź mailem na adres: kierownik@mgops-sokolow.pl w terminie 12.02.2020 r do godz. 15.30. Odpowiedzi będą publikowane na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta Sokołów Młp.
  9. Miejsce i termin otwarcia ofert:
    Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
  10. Wynik postępowania:
    Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Młp., bez powiadamiania wykonawców, którzy złożyli ofert.
  11. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
    Dorota Tęcza-Pokrywa, tel. 17 7729209

    Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Sokołów Małopolski do zawarcia umowy.

Pliki do pobrania

Ostatnia modyfikacja: 17-02-2020
Utworzone przez: Jerzy Chorzępa
Opublikowane przez: Jerzy Chorzępa