21.01.2019
Zamawiający:
Nabywca: Gmina Sokołów Młp., ulica Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp.
Odbiorca: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ulica Rynek 10, 36-050 Sokołów Młp.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksu w 2019 r. dla Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołowie Młp., zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
Zamówienie składa się z dwóch części:
Część I: Dostawa artykułów biurowych
Część II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
Termin realizacji zamówienia:
05.02.2019 – 31.12.2019 r.
Artykuły biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi, złożonymi przez Zamawiającego na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, w terminie do 2 dni od przyjęcia zamówienia, co najmniej 1 raz w tygodniu.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w sekretariacie (pok. nr 1) Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołowie Młp., ul. Rynek 10, 36-050 Sokołów Młp., w terminie do 31 stycznia 2019 r., do godz.12.00.
Ewentualne zapytania należy kierować drogą pocztową, faxem na nr: 17 7729209, bądź mailem na adres: sokolow@ops.net.pl w terminie do 25.01.2019 r do godz. 14.00. Odpowiedzi będą publikowane na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta Sokołów Młp.